Galen i skidresor?? ;)

Ja, det är jag, jag erkänner!!!

Har ju redan en resa till Vemdalen på gång. Till Vemdalsskalet tillsammans med ett gäng ifrån Rosella. En 10-personersstuga är bokad och betald!!! 😀

En skidresa till Lofsdalen har jag ju preleminärfått ifrån Williams Buss och nu sitter jag alltså och så smått planerar en tredje resa. Denna resa är dock VÄLDIGT osäker då vi behöver vara 22-23 pers för att det inte skall dra iväg med kostnaderna. Men även denna går till Vemdalen, av den enkla anledningen att det är i princip fullbokad överallt att det är svårt att hitta boende för över 20 personer bara sådär… Dock är denna resa i så fall till en helt annan del av Vemdalen. Denna resa skulle i så fall gå av stapeln med buss och jag har fått offert på det redan… 😉 Så är det nån som vill komma med så är det bara att höra av sig… 😉 21-25 mars funderar jag på och priset skulle väl i så fall hamna på ca 200 euro.

Annars har jag väl inte gjort så himla mycket idag. Sovit, haha, surprice va? 😉 och sedan iväg en sväng på massage.

In via Williams Buss med väskan ifrån helgen och pratade lite med Camilla och Eva där. Bland annat fick jag en preleminär resa till Kolmården i slutet av juni… :D. Gäller att vara ute i god tid ibland. Men tydligen är jag den enda av oss aktiva reseledare som inte jobbar i veckorna (varannnan vecka i alla fall) så därför fick jag denna resa i så god tid då detta var en måndag->tisdags resa. Frågade också Eva hur många reseledare vi var för tillfället som jobbade för Williams och fick reda på att vi var fyra stycken. En av dessa vet jag vilken det är men de andra har jag aldrig träffat. Vore kul och se dem i någe skede… 🙂
Hörde även efter om jag skulle få gå med i Williams fritidskassa och fick prata med enhetschefen, men han var hur positiv som helst och önskade mig bara välkommen i gänget… ♥. Så nu väntar jag bara med spänning på nån trevlig fest!!! 🙂

Efter detta så gjorde jag och syrran stan en sväng. Två julstjärnor köpte jag, måste ju fixa lite julpynt även om jag jobbar första och andra samt fjärde advent. Å den tredje advent är jag på hundutställning i Helsingfors och julen spenderas i Sverige.

En julklapp till Lowa, lite hundmat och lite annat smått och gott inhandlades också, innan jag for med Hedvig och shoppade lite middag och sedan till Bodde och käkade.

Trimma Nizze och en liten hundprommis hann vi också med innan jag for hem och som sagt, satte mig och planerade ännu en skidresa… 😉

Nä, nu är det väl så småningom dax för sängen. Klockan är ju ändå typ 02:15 så…

Natti, natti!!!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar