Måndag…

Jepp, måndag och första ”normala” dagen efter jul.

For ut till Mia på förmiddan och stannade där i flera timmar… 🙂 En hundprommis hann vi med också, även om snön var sååå blöt och inte alls rolig att traska runt i. Men mina odjur var lyckliga i alla fall… ;).

När jag kom tillbaka till stan så var jag in via Williams Buss kontoret och hörde hur statusen på min skidresa till Lofsdalen såg ut. Tyvärr så var det inte en enda bokning på den. Så det verkar som om jag får stryka den resan ifrån min ”vill-åka-lista” i vinter, tråkigt :(.

Snabbkikade i några butiker om jag skulle råka hitta nåt att sätta på mig till nyår men utan resultat.

Mötte sedan upp med Henka (en kollega ifrån lilla röda) och vi for iväg och handlade och sedan lagade vi middag.
Tack för sällskapet… och jättegod middag… 🙂

Kvällen spenderades sedan framför tv:n, trängandes i soffan med odjuren :).

Kramizar

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Måndag…”

  1. Mia Says:

    ho hooo…. lever du?


Lämna en kommentar