Slöaste dagen på länge…

Ja herregud, snacka om att göra INGENTING på en hel dag. Var liksom lite väl om jag säger så…

Steg upp vid tio för att skjutsa en kollega på jobb. Ut en snabbis med hundarna och sen skulle jag BARA gå och vila en stund till under nya duntäcket tyckte jag… Hmmmmmmmmm…. Vaknade klockan 15:00. Shit, hur kan man sova så länge. Gick ju dessutom och la mig i tid kvällen före. Klockan 02:00 var jag i säng då så det var ju inte så speciellt sent…

Nåja, ut en sväng till med hundarna och sen iväg nån timme senare och käka pizza med Mia och familj. TACK för sällskapet!! :D.

Hem igen och slöa framför tv:n. Heh, så det här hoppas jag inte upprepar sig alltför ofta… Såna här, sovabortheladagendagar…

Heippa hej!!!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar