Annandag jul och hemresa!!!

Hoho ja, annandag jul började väl med lite huvudvärk och ramlösa… 😉
Gårdagkvällen satt väl sina spår. Sov sedan länge, länge innan jag vågade mig upp ur sängen.

Tänkte att jag skulle fara ner på stan och kika på lite mellandagsrea och även en kamera men var inte alls säker på hur pass jag var i körskick eller ej så det fick vara. Vid tvåtiden så fick jag sedan med mig papsen på till Elgiganten, Jysk och Lindgrens. Så det slutade i alla fall med att jag hann köpa ett nytt duntäcke och en kamera. Visste inte riktigt vad jag ville ha. Men det blev en samsung ST500. Ville egentligen ha en ST550 om jag skulle ha en samsung, men den hade de inte hemma så det fick bli modellen under. Som iofs hade samma funktioner, bara en mindre lcd-skärm på baksidan.

När jag kom hem igen så var det dax att börja packa ihop för att åka hem till Åland igen… Å måste väl medge. Att det är superkul att träffa hela familjen, speciellt vid jultid. Men det är också väldigt skönt att komma hem efteråt.

Pizza hann vi med innan jag åkte och hämtade upp Jocke som ville lifta med ut till Rosa då han skulle på jobb. Sussie och Johan startade strax efter de med. Vi körde med varsin bil. E lite svårt att få rum med tre vuxna, en bebis, en barnvagn, fyra hundar och en massa packning i en bil.

På vägen hem planerade jag och överstyrman ihop en skidresa till hans stuga i Finland i mars. Skall bli jättekul. Ser verkligen fram emot det… 🙂

Spenderade sedan resten av resan på bryggan. Där var det lugnt och skönt… 🙂

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar