Juldagen!!!

Började med att jag äntligen fick min sovmorgon!!! 😀
Mams och paps for på julotta till Edebo kyrka och jag sov så länge jag ville… Det var nice. Ni som känner mig vet att jag gillar att sova på morgonen… 😉

Dagen bjöd för övrigt inte på så mycket extra. Vi spelade lite kort och tog det vääääldigt lugnt.

Jocke, en kollega ifrån taxfree som bor i Norrtälje bjöd över mig på förfest eller kaffe vid fem, jag fick välja själv… :p. Så det blev hem till Jocke, ett gäng bekanta till honom och några whisky.
For sedan hem och käkade middag vid sjutiden. Jocke och hans polare for till Havspiren och käkade buffé och stannade sedan där resten av kvällen för lite party. Det var ClubNostalgikväll med musik ifrån 80 och 90-talet. Vid tiosnåret så började familjen där hemma igen verka lite slöa och på sänggåendestadie. Så jag for ner till Havspiren och partade med Jocke och co. Kände ingen annan där än Jocke och co, men hade jättetrevligt ändå. Sjöng och dansade och intog alkoholhaltiga drycker… :p.
Vid tre på natten stängde det. Fanns ingen taxi att få tag i men via Jockes polare Dick (som även blev kallad min tvillingbror på på sentimmarna, de påstod att vi var såååå lika) så fick jag skjuts med några tjejjer hem… 🙂 Stackars Jocke fick gå hem i snöyran.
Så vid strax före fyra på morgonen kom jag mig i sängs…

TACK Jocke och co för en jättetrevlig kväll!!! 😀

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar