Jul!!!

Julafton började ALLDELES för tidigt för min smak då bebisarna vaknade tidigt och resten av familjen tydligen tyckte att vi alla skulle stiga upp då. Men frulle och sedan julklappsutdelning blev det ju då…. Massor med paket var det under granen nu då när det har kommit småttisar till familjen.

Jag fick pengar till en liten digitalkamera. Det var det jag hade önskat mig så det var perfekt!!! 😀

På eftermiddagen åkte vi som alltid på julaftonseftermiddagen till mormor och morfar för att äta julmiddag. Lika gott som alltid och lika mycket (FÖR mycket) som alltid… Det är nåt speciellt med mormor och farmor tror jag när det gäller mat och kaffebröd… Haha!!!

På väg in till mormor och morfar så råkade Twizzter missa en marschall som stod utanför dörren så han trampade rakt i den. Sån tur va så gjorde han sig inte illa utan nu ser han bara lite rolig ut med en röd tass… 😉

Även ikväll blev det tidig läggning… Måste säga att det inte riktigt är min smak, men jaja, det är ju bara jul en gång om året!!!

Julkramar… 🙂

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar