Dan före dopparedan!!!

I morse så steg jag upp sent, senare än vanligt för att hinna med Rosella i tid. När jag sent om sider kom ner till bilen och fick allt inlastat osv så stod sopbilen i vägen så jag kom ändå inte ut ifrån parkeringen. Panik!!! Jag var ju som sagt JÄTTESEN!!! Hade sedan turen på min sida så trafikljusen slog alla om till grönt lagom till jag kom fram till korsningarna. Hann faktiskt ner till incheckningen innan de stängde. Har ingen idé om vad klockan var så där exact men skulle gissa på en sisådär 11 minuter i åtta. Min vanliga tur… :p

Lånade kollegans hytt (min egen hytt då alltså) och låg där och sussade med doggsen hela vägen över… Skönt!!!

När vi kom fram till Kappis så åkte jag direkt hem till mams och paps och var där tills dess att en chaffis ifrån Williams Buss som var i Sverige på privata ärenden hörde av sig och vi for ner på stan en sväng på fika. Trevligt, trevligt!!! 🙂 Han for sedan hem med Eckerö kl. 15:00 och jag for hem nån timme innan jag tog tjuren vid hornen och åkte ner på stan och försökte shoppa lite i dagenförejulaftonhysterin. Hittade faktiskt vinterskor, ett par byxor och en kjol… 🙂

Sedan hem och fira mamma som fyllde år. Vi firade dessutom att mams och paps har varit gifta i 20 år nu.

Chrisse, Jim och Olivia dök upp på kvällen och Sussie, Johan, Lowa och hundar hade kommit redan den 22:a så nu var hela huset fullt med hundar, bebisar, packning och så vidare…

Det blev tidigt sänggående för hela klanen.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar