En fullspäckad dag…

Tro inte att när man som jag är ledig i 17 dagar, gör nåt i tid… 😉 Nänä, då känner ni inte mig…
Så hela sista lediga dagen gick i full fart.

På torsdagkvällen så kom ju Lowa över strax efter middagstid (min middagstid ;)) och sen så spenderade vi kvällen ihop. Lite dammsuget och fixat fick jag dock efter att lilla damen i fråga hade somnat.
Tänkte sedan att jag sku gå och lägga mig i tid, hehe, men det sket sig ju som vanligt och vid halv tresnåret kom jag väl mig äntligen i säng.

Fredag morgon så vaknade sedan Lowa vid lite före halv åtta. Hoho, gissa vem som INTE ville stiga upp då… 😉 Men Lowa var snäll och lät sig snällt hållas i sängen så jag fick dra mig till halv nio i alla fall… :).
Då steg vi upp och käkade frulle. Sedan efter nån timme eller så så somnade Lowa gott i vagnen på balkongen och jag hann med att duscha och hör och häpna, till och med packa arbetsväskan innan vi drog till Mia och hälsade på en sväng… 😉

”Lånar” (heh, eller kanske snor) en bild på mig och lilla sötnosen som Mia tog när vi var där… 😉

Åkte hem ifrån Mia, lämnade Lowa till sin pappa och sedan iväg hem till Peter i Saltvik, via stan och shoppade lite linsvätskor och annat behövligt inför arbetsveckan.
Bytte däck på bilen där (ehum, kanske inte jag då… ) och så bytte vi hund. Dezzy får stanna några dagar hos Peter innan hon åker en sväng till Malin, å Twizzter fick komma med tillbaka till stan och till sin ”extrahusse” Niklas.

Hem till stan igen och diska och fixa det allra sista. Sent om sider kom jag mig sedan iväg mot hamnen. Var nästan nippe nappa att jag hann ombord. Men IGEN så lyckades jag… 😀

Jobb då i två resor och sen var det kväller… 😉

Nu är det ju ”bara” 10 arbetsdagar kvar på detta pass… 😉

Kramelikram!!!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar