Första lediga dagen…

… gick med fart. Steg upp redan klockan halv nio (fantastiskt för att vara mig… ;)) för att åka ut mot Sund med doggsen för att testa om vi skulle få jaga lite rådjur.

Jag och en kollega ifrån lilla röda gick med hundarna och två skyttar stod på pass. Tyvärr så fanns det inte en tillstymmelse till rådjur där vi gick så det blev inget skjutet. Twizzter sökte ut jättebra medan Dezzan höll sig lite för nära mig.
Men ordentligt med motion fick både hundar och jag.

Sedan in till stan då jag hade tid hos optikern klockan ett. Visade sig (vilket jag har anat senaste tiden) att min syn hade blivit ännu lite sämre. Tråkigt! När ska det stanna???

Efter det iväg på massage en sväng och sedan valla systerdotter under tiden Sussie var på massage.
Iväg på en snabb lunch till Hesburger och sedan hem en snabbis för att packa en liten väska och så iväg till Mariebad och simma, eller snarare busa i poolen då en kollega igen ifrån lilla röda var där med sin dotter. Hoho, kände mig nästan som 11 år igen… :D.

Middag blev det i nästan samma anda som lunchen, dvs. snabbmat. Denna gång en pizza ifrån Fantasia.
Så hem igen, en prommis med odjuren och nu har resten av kvällen spenderats i soffan framför dator och tv. Men nu är det nog faktiskt dax att gå och dyna, har ju varit trött i flera timmar redan…

Så natti, natti och sussa sött!!! 🙂

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Första lediga dagen…”

  1. Erika Says:

    Hoppsan hejsan vilken chock man fick när man klev in här då 🙂 Hmm, tror det finns fler som sku behöva uppdatera sin blogg… 😮


Lämna en kommentar