Stressad ledighet!!!

Känns som om den här lediga veckan redan är slut även om det bara har gått tre dagar. Beror med 100% säkerhet på att jag ju skall till Helsingfors och Finsk Vinnarutställning på lördag och till Nordisk Vinnarutställning på samma plats på söndagen. Detta betyder ju att fredagen kommer att gå i full fart. Först iväg och trimma Dezzan (förhoppningsvis i alla fall), å det blir TIDIGT i så fall. Typ då en normal person har sovit halva natten bara (om man nu tar min sänggångstid ;)) Hehe!!! Sen lär väl resten av dagen försvinna i att packa åt mig och Dezzan, fixa biljetter, lämna Twizzter, bada Dezzan osv. Hehe, jag har inte ens packat upp väskan ifrån jobbet förra veckan sååååå…. Imorgon kväll skall jag ju även fara en sväng och hälsa på en av mina guddöttrar bland annat då hon fyllde år för läääänge sedan men jag har inte lyckats masa mig dit och gratta. Men imorrn skall det bli av hade jag tänkt. Har varit och köpt födelsedagspresent och sånt idag. En del julklappar blev det med, även fast det inte var tänkt så. Men vad gör man när man hittar världens häftigaste klänning till Lowa?!? Jo, man köper den förståss… Åsså ”råkar” man hitta en tröja med så det ju var bra pris på… Vågar INTE kolla mitt kontosaldo nu före Hesa… Då vågar man väl inte åka iväg. Eller så får man panikångest!!!

Annars har väl dagen mest bestått i att fika på stan (bra för ekonomin :s). Hem och käkade middag och sen kom en annan kollega ifrån lilla röda över och vi gick ut drygt en timme med fyrbentingarna. Riktigt skönt va det faktiskt, men det är det ju oftast bara man kommer sig iväg ut, det är ju bara såååå tråkigt att gå själv, så jag tackar verkligen inte nej till lite prommissällis…. 🙂

Gårdagen då, jo, sov rätt länge, for sedan på lunch med bebisgänget med mammor (och en pappa). Vi tog långlunch och sedan var det väl hem och göra nada, kika på tv, käka middag och sitta framför datorn… 😉

På kvällen for jag sedan till Sussie och Lowa och umgicks lite :). Så en mera lugn dag. Men det är ju helt ok det med ibland. Tyvärr blev det väl lite sent sen innan jag kom isäng… Fastnade framför några gamla avsnitt av ”Stockholm-Arlanda”. TV3/play, I like! 😀

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Stressad ledighet!!!”

  1. Mia Says:

    höpp höpp, upp och hoppa nu, kaffet är varmt tänkte jag säga men du kan få en mugg te 😉


Lämna en kommentar